МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА
Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 г.
Проект BG05SFPR002-2.001-0117 „Грижа в Дома в община Каолиново ”,
процедура BG05SFPR002-2.001 „Грижа в Дома“ съфинансирано от Европейския съюз
Обява за набиране на персонал по проект
„Грижа в дома в община Каолиново“
Във връзка с изпълнението на Проект „Грижа в дома в община Каолиново”, Договор № BG05SFPR002-2.001-0117-C01 по Процедура BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома”, по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 и съфинансирана от Европейския съюз, Община Каолиново обявява процедура за подбор на персонал, както следва:
- Домашен помощник – на пълно и непълно работно време /4 часа, 6 часа и 8 часа/
1.1 Основни функции:
Осъществяване на социално-битови дейности в домовете на потребителите, включващи:
- Поддържане на лична хигиена; поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;
- Закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост;
- Съдействие при приготвяне на храна;
– Оказване на помощ при хранене;
- Извършване на административни услуги, заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Да не са осъждани;
- Образователна степен – не се изисква;
- Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;
– Допълнителни квалификации – не се изискват, но се считат за предимство.
- Медицински специалист –1 лице на непълно работно време /4 часа/
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Да не са осъждани;
- Завършено медицинско образование;
- Специалност – медицинска сестра, здравни грижи;
- Професионален опит – 1 година в сферата на здравеопазването;
- Допълнителните квалификации са предимство.
- Специфични изисквания:
- Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Умения за работа в екип.
3 . Координатор – 1 лице на пълно работно време /8 часа/
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Да не са осъждани;
- Образователна степен – висше;
- Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;
- Специалност – не се изисква;
- Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;
- Специалност – не се изисква;
- Кандидатът да не страда от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
- Умения и нагласа за работа с възрастни хора и хора с увреждания;
- Води необходимата документация и отчетност;
Основни функции:
- организира графика на санитарите и медицинския специалист;
- изпълнява всякакви други задачи, възложени от ръководителя на проекта;
- води необходимата документация и отчетност.
Специфични изисквания:
- Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
- Умения за работа в екип.
- Начин на провеждане на подбора.
4.1. Необходимите документи, които следва да бъдат представени на кандидатите за участие в подбора са достъпни в стая № 17 на Общинска администрация и на интернет страницата на община Каолиново – www.kaolinovo.bg . Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: Общинска администрация – Каолиново, пл. «Украйна» № 4, стая № 17, всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа.
Срок за подаване на документи – от 20.03.2023 г. до 24.03.2023 г. включително.
Кандидатите подали заявления в срок до 24.03.2023 година ще бъдат оценени и класирани от комисия, сформирана със Заповед на Кмета на община Каолиново.
С класираните кандидати ще бъде сключен трудов договор за предоставяне на услугата, считано от 05.05.2023 година.
4.2. Подборът протича в два етапа:
- проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания;
- интервю;
До участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и информация за дата, час и място на провеждане на интервюто, се обявяват в тридневен срок след изтичане на срока за подаване на документите, за участие в подбора.
В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Интервюто се провежда от комисия и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните качества, необходими за изпълнението на длъжността.
След приключване на работата си, комисията изготвя списък с класираните кандидати в тридневен срок от провеждането на интервюто.
Кандидатите подават следните документи:
- Заявление за кандидатстване на персонал (по образец)’;
- Декларация за предоставяне на лични данни (по образец)‘;
- Пълномощно (по образец)’;
- Автобиография (по образец)’;
- Документ за самоличност (за справка)’;
- Документ за завършено образование (копие)’.