МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА

Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027 г.

 

Проект BG05SFPR002-2.001-0117 „Грижа в Дома в община Каолиново ”,
процедура BG05SFPR002-2.001 „Грижа в Дома“ съфинансирано от Европейския съюз

 

Обява за набиране на персонал по проект

„Грижа в дома в община Каолиново“

Във връзка с изпълнението на Проект  „Грижа в дома в община Каолиново”, Договор № BG05SFPR002-2.001-0117-C01 по Процедура BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома”, по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 и съфинансирана от Европейския съюз, Община Каолиново обявява процедура за подбор на персонал, както следва:

  1. Домашен помощник на пълно и непълно работно време /4 часа, 6 часа и 8 часа/

1.1 Основни функции:

Осъществяване на социално-битови дейности в домовете на потребителите, включващи:

  • Поддържане на лична хигиена; поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава;
  • Закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост;
  • Съдействие при приготвяне на храна;

– Оказване на помощ при хранене;

  • Извършване на административни услуги, заплащане на битови сметки (със средства на потребителя);
    • Минимални изисквания за заемане на длъжността:
  • Да не са осъждани;
  • Образователна степен – не се изисква;
  • Професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;

–   Допълнителни квалификации – не се изискват, но се считат за предимство.

  1. Медицински специалист –1 лице на непълно работно време /4 часа/

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Да не са осъждани;
  2. Завършено медицинско образование;
  3. Специалност – медицинска сестра, здравни грижи;
  4. Професионален опит – 1 година в сферата на здравеопазването;
  5. Допълнителните квалификации са предимство.
  6. Специфични изисквания:
  • Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
  • Умения за работа в екип.

 

3 . Координатор 1 лице на пълно работно време /8 часа/

Минимални изисквания за заемане на длъжността:

  1. Да не са осъждани;
  2. Образователна степен – висше;
  3. Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;
  4. Специалност – не се изисква;

 

  1. Професионален опит – не се изисква, опитът се счита за предимство;
  2. Специалност – не се изисква;
  3. Кандидатът да не страда от заболявания, за които е противопоказна трудова заетост в областта на предоставянето на социални услуги;
  4. Умения и нагласа за работа с възрастни хора  и хора с увреждания;
  5. Води необходимата документация и отчетност;

Основни функции:

  • организира графика на санитарите и медицинския специалист;
  • изпълнява всякакви други задачи, възложени от ръководителя на проекта;
  • води необходимата документация и отчетност.

Специфични изисквания:

  • Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet;
  • Умения за работа в екип.
  1. Начин на провеждане на подбора.

4.1. Необходимите документи, които следва да бъдат представени на кандидатите за участие в подбора са достъпни в стая № 17 на Общинска администрация и на интернет страницата на община Каолиново – www.kaolinovo.bg . Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: Общинска администрация – Каолиново, пл. «Украйна» № 4, стая № 17, всеки работен ден от 9.00 до 16.00 часа.

 

Срок за подаване на документи – от 20.03.2023 г. до 24.03.2023 г. включително.

Кандидатите  подали заявления в срок до 24.03.2023 година ще бъдат оценени и класирани от комисия, сформирана със Заповед на Кмета на община Каолиново.
С класираните кандидати ще бъде сключен трудов договор за предоставяне на услугата, считано от 05.05.2023 година.
4.2.  Подборът протича в два етапа:

  • проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания;
  • интервю;

До участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.

Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и информация за дата, час и място на провеждане на интервюто, се обявяват в тридневен срок след изтичане на срока за подаване на документите, за участие в подбора.

В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.

Интервюто се провежда от комисия и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните качества, необходими за изпълнението на длъжността.

След приключване на работата си, комисията изготвя списък с класираните кандидати в тридневен срок от провеждането на интервюто.

 

Кандидатите подават следните документи:

 

  1. Заявление за кандидатстване на персонал (по образец)’;
  2. Декларация за предоставяне на лични данни (по образец)‘;
  3. Пълномощно (по образец)’;
  4. Автобиография (по образец)’;
  5. Документ за самоличност (за справка)’;
  6. Документ за завършено образование (копие)’.